Şu an site de 24 kategori de bulunan 5,079 film 1,918,323,320 kez izlenmiş ve 133,068 kez yorumlanmıştır.
Puanla :
9.1/10

Cehennem Melekleri Barney Ross (Sylvester Stallone), Lee Christmas (Jason Statham), Yin Yang (Jet Li), Gunnar Jensen (Dolph Lundgren),Toll Road (Randy Couture) ve Hale Caesar (Terry Crews), Mr. Church'un (Bruce Willis) liderliğinde yeniden bir araya geliyorlar; fakat bu sefer mesele biraz kişisel. Zira basit bir hesaplaşma, aralarından birinin öldürülmesiyle sonuçlanınca, intikam almak kaçınılmaz olacak... İkinci filmde yönetmen koltuğuna Stallone yerine Simon West otururken, senaryoda Dave Callaham ve Sylvester Stallone'nin imzası var. Kadrosunda Arnold Schwarzenegger, Jean-Claude Van Damme,Chuck Norris, Terry Crews, Mickey Rourke, Dolph Lundgren gibi aksiyon sinemasının gözde yıldızlarını da barındıran film Amerika ile aynı anda ülkemizde de vizyona girecek...

Full HD Film hazirlaniyor.
 
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
- Kuralları bilmiyorsanız lütfen yorum yazmadan önce kuralları okuyunuz.
- E-mail adresiniz gizli tutulur.
Film Hakkındaki Yorumlar
tolga01991

En çook sevdiyim filmlerdendi. keyfle izledim

4
Ömer

Abiii çokkk İyii yaaa :) admin adamın dibisin ya

4
Ali

Süper olmuş yahu! Hepsi yıldız oyuncular. Ve hepsi süper oyunculuk sergilemiş. 3 ü beraber daldıkları sahne süperdi. Reisler yahu!

-2
ahmet ak

Arkadaslar oyuncu kadrosu super ama konu cok zayıf yanı 10 uzerınden 7 derım karar sızın

-6
serhatoo

Bu flim fenayaa herkese tavsiye ederim

0
sakincali64

Tek kelimeyle harika izlenmesi gereken butun basrol oyunculari bir arada gercekten basarili bir film tavsiye ediyorum kesinlile

0
CHUCKY

Guzel film izlenilir,, 13 tane mukemmel aktor tek filmde bence biraz fazla kacmis :)

-12
devrimusti

Gerçekten seyre değer güzel bir film bu imkanı verdiğiniz için sizlere çok teşekkürler

1
Macklemore

Tek kelimeyle harika anlatılmaz izlenir Yaşlı Kurtlar iş başında 3. de çıksa muhteşem olur

2
Aynur

Muhtesem bir film.Mutlaka izleyin.Site harika.

0
Şevket

çok güzel bir filmdi teşşekkürler filmde ve bu videoyu yükleyene de teşşekkürler...

0
legolas

faxa ... guzeldı

-3
serko

inanılmaz muhteşem kadro abd nin en iyi aktörleri filmde adamlar bu işi biliyor gercekden.. fakat film güzel tamamda jason statham bir başka gerçekden.. ellerinize saglık film için

-1
Çağatay ŞIK

Harika bir film . Sylvester Stallone ' nin muhteşem eserlerinden biri. İzlemeyen Herkese tavsiye ederim.

4
cedric

Film gerçekten muhteşem admin eline sağlık herkese tavsiye ederim bu kadro bir daha bir araya gelmez teşekkürler sylvester stallone :)

-2
FurkanÇamlı

Film tam kelimeyle harika teşşekürler full hdfilmizle ailesi

2
ozz

super tesekkurler elinize saglik guzel olmus tavsiye ederim :)

0
wayamk

izlemedim ama çok güzelll :D

-5
Justbeking

Abi ne yorum yapılır ne üzerine laf söylenir all stars olan bir film kötü olur mu ? Ama içime ukte oldu yaşlı kurt Sylvestr'la Asyalı manita neden öpüşmedi :( İMDB'yi boşver benim puanım 9.9/10 :D 0.1 puanı öpüşmedikleri için kırdım :D

1
HASAN

çok güzel emeginizesaglık

1
yavuz67

harika birfilm burada benim favorim scott adkins ve vandam me :) gerçekten de mükemmel. efekler süper

-1
romeo

muhtesem ekip muhtesem fılm harıkasın sylvester stallone:

2
kurt1097

süper adamlar yapmış

-2
Masterr

Kadrosu Yeter.

0
lordspeed

ben hayatımda böyle neyidü belirsiz saçma bi bilim izlemedim güzel diyenler aksiyon filmi izlememiş galiba

-12
asdfq

film bir dehşet ama ses sorunu olmasa iyi olurdu süper yinede

4
taşıyıcı

jashon vs boyka jashon adammsn :D site ve film süper
teşekkürler

-1
elvanerdal

2 ve 5 muhteşem kesinlikle izlemelisiniz

-3
elvanerdal

muheşemm bir film kadro şahane defalarca izledimm

-1
cengo

arkadaşlar film güzel güzelde ses kalitesi iyi degil.

11
Berk

bence çok güzel ama sizi bilmem

2
jimmyjoker

jet lee gitti gelmedi ya :(((

3
haruncaglar

bu filme biri yorum bulsun :) harika ötesi.

5
ASDAF

Bu Film Kadar Gerçekçi Çatışma Sahnesi Olan Film İzlemedim Kadrosu On Numara Herşey Gerçekçi Ama Madendeki Trenle Otoparka İnen Helikopter Beni Tatmin Etmedi Animasyon :) 10/10

-1
kıbrıslı

kardeşim ellerinize sağlık bu filmi bizlere izlettiğin için teşekkürler yorumsuz tek kelimeyle mükemmel emeğinize sağlık

1
imparator

akıllara zarar bır fılım bunu herkezle paylasan arkadaslara tesekkurler

1
ali

bence fılm guzel.

1
cehennem meleği

adamlar yapmış ya inşallah devamıda gelir bu filmin

0
ares

jet lee nın ve sniperın fılımden cıkması harıc guzeldı

-1
Cebeci

Bütün Yılların En harika Aksiyon filmi :) Çünkü Bütün Dev'ler Bu filmde :))

-2
Burak

Kodro 10 Numara...

-9
kaya

tüm yıldızlar var olması güzel ama yapan yönetmen fazla kafa yormamış konu basit ben viyetnam gibi bir silahlı dağlı taşlı bir film bekliyordum ama çok basit ve ezbere kelimeler kulanılmış yıldzlar olmasaydı derdim zaman kaybı ama yıldızların olmas sadece göz şıklık veriyor

0
recep

10 üzerinden10 derlerya işte öyle bir film

0
ozcan

film gibi film olmus tavsiye ederimm

-1
Nevzat

çok güzel birfilm olmuş

-1
Lato

Süperdi Söylenicek bişey yok izlemek lazım

-1
ricardocımbizinho

ilk defa zamanım bosuna gitmediği için sevindim yeminlee dehset bana böle filmlerle gelin ask bos sevgi hos

-3
zEdward

Doyumsuz izlenecek bir film Ama filmin başında uçağı kullanan adam 'Rambo' değil miydi?

-9
TheSilver

aynn çoook gzl ve bnce eşi ve bnzeri yoktur çok tşkler...

-2
selocan

Süper film kadro şahane gerçekten tavsiye ederim :))

2
erdal

tekkelimeyle süper devamını dilerim filmin

0
alik

bunun baska versiyasi varmi?

2
ibrahim

adamlar yapmıs izlenmeye deger emegi geçenlere tskler

5
Kerem

Süper ötesi!!

2
legder

admin herşey iyi güzelde seslendirme çok geriden geliyo onu ayarlayabilirseniz çok güzel olur

1
mert

süperbir film diizlemenizi tavsiye ederim :D

0
Emircan

Tek kelimeyle mükemmel bir film yapanların eline sağlık herkezin izlemesini tavsiye ederim iyi günler :D

0
efe

süper bir film ilk birinci bölümü bu kadar güzel deyildi 2 cisi süper olmuş devamını bekliyorum sabırsızlıkla

-2
solomonkyn

gerçekten güzel bir film

3
enes

Dünyaca ünlü artis oyuncuların birlikte oynadığı çok güzel bir filim takım ruhunu birliğin güç üstüne güç kattığını. yani birlikten güç doğdugunu gösteren bir filim

-3
Abdullah Samet

adamım Gunner beni çok güldürüyo :D

1
eyup

böylesine buyuk bır kadroyu bır arada gormek cok zor ama bana gore fılım beklentılerın altında ama izlemeye deger

5
sultan

güzeldi süper aksiyon sahneleri var. hepsi ihtiyarlamış vay be zaman hızlı geçiyor

1
gezgiin

mükemmelden öte bi film seyretmeyen pişman olur

-5
fatih

van dam yakısmamıs. hersey guzelde van dam ( turkun yılmaz guneyı ) o rol yakısmamıs :(

1
keyifcii_35

şimdiye kadar izlediğim aksiyon sinemalarını unuttum bu filmi izlerken tek kelime müthişşş...

-1
caglarmadenci

teşekkür ediyorum paylaşımlarınız harika

-3
davut karatas

guzel fılm ızlenır

-8
vaycanına

filmde göreceğiniz sahneleri bu adamların filmlerinde onlarca kez izlediniz tekrar tekrar gerekmez zaman kaybı

-12
İLAYDAA

GERÇEKTEN İZLENMEYE DEĞER!

-4
sagootr

1. side 2.side süperdi hakkikaten seriyi bozmayan bir sinema ellerinize sağlık

-2
rumdeğiliz

hacı amerikanın en büyük 2. sınıf artistlerini bir filmde toplamışlar. Düşün ki 5 tane cüneyt arkın la film çekmişsin. Her biri kendi sahnesini oynayacak, olmuş bir karmaşa... Aksiyon bitmiyo hacı, hepsi kodum mu oturtacak.. O kadar çok kodum mu oturtma sahnesi var ki, film film olmaktan çıkmış. Gişe filmi bu, 1 sene sonra beş para etmez.

-34
sonercan

birincisi süperdi ama bu daha güzel..

19
Hami

Film gerçekten çok güzel aksiyon,komedi birazda üzüldüm keskin nişancı ölünce :) , Jetli'nin dublörünün ölmesi üzerine Jetli pek rol almamış biraz üzüldüm . İyi seyiler

-9
süperrr

süper bir filmdi herkezin izlemesi lazım.

3
adem

harika bir fiim elinize saglık

8
Sinema Çekimm

Sinema Çekimmm Çok Kötüüü

-54
sinirli

izlemeye değer süper bir film teşekkürler

2
corner

Jason Statham, Stallone süper... Aksiyon sahneleri, görsellik 10 numara. Gençliğimizin starları biraz yaşlı kurtlar olsada film güzel, seyredilir kalitede.

-2
es2s2ci

gerçekten çok güzeldi inanımaz yaaa

-11
ayten27

Gerçekten güzel bir film di..Aksiyon severlere...

-14
asi

guzeldi

-15
geoqrapi

film süper ya am van dame nin kötü rolde olması kötü

-24
amedio

süper bi filim kadro zaten 10 numara mutlaka seyredin sonunda mesaj var...

7
alex

harika bir film

-3
sanat

seyredin ya ihtiyarlar iyi iş çıkartmış :)
ses'e takılabilirsiniz ama bence çok güzel .

-8
İHTİYAR KURT

ESKİ KURTLAR YİNE SAHNEDE HARİKA OLMUŞ

6
ceyhun

çok güzel bır fılm dı teşekkurler :)

-9
nisa

mükemmel bir film , herkese tavsiye ederim

14
wampearmen

arkadaşlar film gerçekten on numara olmuş. sahneler çok iyi oynayanlar çok iyi kesin izleyin. tek eksik var oda konusu bildik. ama iyi film .

-26
amed

cok guzel tesekurler

27
Beytullah

İzledikçe izleyesim geliyor. Kadro Süper Fılm Süper MütHiş Yaww :))

3
Osmantelli

10/10 VERİLECEK BİR FİLM. O aksiyon sahneleri 'ne oyle ya adamlar yapmiş abi.

0
METİN

Kendini kaptırıp seyretmesi zevkli ve film bittiği zaman düşünüyorsun çünkü seyrederken düşünmene imkan yok.
iyi seyirler kaçırmayın

1
gurkan

film süperdi emeğinize salik

-1
azad

cook güzel...

-6
Ramses

Çekimler oyuncular super ama daha iyi senaryo olması lazım diye dusunuyorum 10/8

-12
yaylı

harika bi fiilim helal olsun

-12
YouNg_01

siteye emek veren ßütün arkadaşlara can-ı gönülden tşk ediyorum...qüzeL

-2
Samet

Bu Film Kadar Aksiyonlu Gerçekci Çatışma Gösterimli Filim yoktur.

-17
alemdar

süper bir film şiddetle tavsiye ediyorum.Gerçekten de bu kadar yıldız oyuncunun bir filmde bir araya gelmesi süper bir aksiyon

-5
10

tek kelime harika

22
tayfun

söylicek şey bulamıyorum

20
filmkolica

adamlar yapmış derdirtecek türden :D

123
Oktay

Film Mühteşem İzlemenizi Tavsiye Ederim :)

-10
gülcan

çok mükemmel ya bu kadronun filmi güzel olmaz mı :)

42
yunus

filmi değşetle tavsiye ederim.

6
baha

10 numara film gerçekten bu kadar yıldızın oldugu bir film bir daha hayatta imkansız oynaması kaçırmayın

110
Darklord

Güzel !

13
ArsızaDissAtanCocuk

Çok Süper Film

5
nihat03

hll be siteye çok teşşekkürler

5
atakan

valla bu sıteye hayranım supersınız

-17
Nebi

Çok başarılı soluksuz izleyeceğiniz bir film teşkkrler.

31
Poyraz

Muthiş Bir Film :D 10/10 hakedıyor. Tavsiye

0
_-EVLAD-IOSMANLI-_

süper :D

-4
yücel

durmak yok sinema çekimine devam...

36
Rmje***

Deliii gibii flim jason statham foveri

-32
faqan

ilk yorum benden))) super!! ))

-206
angel

süpersin admin kimse yok sende var helal

-74
osman

süpersiniz tşkler

-8
mustafa

Bu filme kötü dicek yoktur herhalde

-10