Şu an site de 24 kategori de bulunan 5,295 film 2,138,132,245 kez izlenmiş ve 176,121 kez yorumlanmıştır.
Puanla :
9.1/10 4.846

Cehennem Melekleri Barney Ross (Sylvester Stallone), Lee Christmas (Jason Statham), Yin Yang (Jet Li), Gunnar Jensen (Dolph Lundgren),Toll Road (Randy Couture) ve Hale Caesar (Terry Crews), Mr. Church'un (Bruce Willis) liderliğinde yeniden bir araya geliyorlar; fakat bu sefer mesele biraz kişisel. Zira basit bir hesaplaşma, aralarından birinin öldürülmesiyle sonuçlanınca, intikam almak kaçınılmaz olacak... İkinci filmde yönetmen koltuğuna Stallone yerine Simon West otururken, senaryoda Dave Callaham ve Sylvester Stallone'nin imzası var. Kadrosunda Arnold Schwarzenegger, Jean-Claude Van Damme,Chuck Norris, Terry Crews, Mickey Rourke, Dolph Lundgren gibi aksiyon sinemasının gözde yıldızlarını da barındıran film Amerika ile aynı anda ülkemizde de vizyona girecek...

 
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
- Kuralları bilmiyorsanız lütfen yorum yazmadan önce kuralları okuyunuz.
- E-mail adresiniz gizli tutulur.
Film Hakkındaki Yorumlar
a.rahman

süper bi film Jason ve Jet leee sayesinde

2
sıradan biri

1.sinden çok daha iyi olduğu kesin.aksiyon severler için kaçırılmaması gerekir

11
fındık16

çok iyi bir film emeğiniz için teşekkürler :)

1
aliveli

süpersin admin

1
KeDii

Bu adamLar bi Havika Dostm ;)

3
taha

Her partınında bir film çıkar bence.Çok güzeldi ama jet lee yi az gördüm filmde

-8
AtakaN RüzqaR ÖzdemiR37

vallaaa 10 numara filim siteye teşekkürler

8
Rajonates

Gerçekten mukemmeL bi fiLmdi TesekkürLer ADMİN..
Özellikle Son Sahne Öldürdü Gerçekten Beni Müthiş Bir Film !

10
Kerem

Harika Ötesi Bir Film Süper!! Herkese Tavsiye Edilir :D :)

3
oguz 44

Mukemmel bir film.Teskkurler:)

13
Serhat

bu kadro, oynamasa da olurmuş yani, adamlar dikilsin ayakta o bile yeter, film öyle bile rekora gider :)

4
tucay

super 10/10

6
elif

süper bi film mutlaka izlenmelisiniz.

3
action

emeği geçen herkese çok teşekkürler. takılma sorunu olmadan film izleyebildiğim tek site..

2
blackdevil

güzel film. izlenmesi gerekir emeğe saygı.

-1
1985

Sherlock Holmes gerçekten güzel fimdi donmadan izledim çok teşekkürler

4
Busra

Adamların kafası olaydı daha güzel olurdu

-3
burak

jason statham Sylvester Stallone bruce wills jet li arnold şvayzeneger (tam yazamadım) ve diğerleri.. bu kadroyla zaten bir film projesine girsen imdb 7.5 üstü verir. sadece bu adamlar için bu filmi izlemelisiniz bu kadar basit.

11
mm16

jet li ye para az gelmiş bi başta görünüyo ... :D ama güzelmiş film 10/8

8
turkish legend

sürükleyici ve hareketli. çok iyi bir yapım

0
dark

bu adamları suriyeye yolla, 4günde tamamdır esatı yıkarlar

12
puma

benim için beş yıldızlı film artisler beş yıldızlı tebrikler

10
LEON

TAM BIR YILDIZLAR GECIDI KIMI ARARSANIZ VAR MUKEMMELDI AKSIYONDAN OTE BU MUZELIK KAHRAMANLARIN HEPSINI BIR ARADA GORMEK MUKEMMEL KESINLIKLE IZLENMELI

0
benrobot

İŞTE BU , FİLM BOYLE YAPILIR BUDUR İŞTE , MÜTHİŞ KADRO EN SEVDİĞİM AKTÖRLER , YENİLERE ORNEK OLSUN BURUNLARI HAVADA OLANLARA DERS OLSUN , TEK KELİME İLE PERFEKTO ,UMARIM DEVAMI DA GELİR .TEBRİKLER SUPERRRRRRRR

2
esperadodes

S.a.gercekten cok guzel bir calisma emegi gecen herkese tesekkurler

0
26 lıyız

mükemmel bir film olmuş, torunlarıma ilk önce bu filmi izletip,bizim zamanımızda böyleydi bu işler diye anlatırım :)

-8
WANTED_KING

ızlerken kanım dondu super otesı fılm sıteye cok tskler

3
fatih kayaaaaaaa

yav kardeşim vallaha helal olsun film sinemada hemen süper korsan çekim yapmışlar ama benim beklediğim film
the dark knıhgt rıses hd türkçe dublaj
umarım dikkate alırsınz çünkü batman hayranı çokkk

4
erhan öztürk

gercekten de cok güzel bir film izleyin muhteşem

2
eren

Arkadas ne zaman ciktida siteye koydunuz, valla helal olsun, bu film icin soylenebilecek tek soz 10 uzerinden 11 olur...

10
özkan

çok tşk. admin ellerine sağlık artı film olagan üstü bişey bitiyorm bu siteye

-2
özgür keleş

izlenebilir.

-30
ömer faruk korkmaz

çok güzel bir film çıkalı daha 10 gün oldu :D teşekkürler

11
naım

ya gelmıs gecmıs en ıyı fılm yaa bıtıorum..

33
DarkRaider

Film Süper Her Aynı Aksiyon İzlemenizi Şiddetle Tavsiye Ediyorum Kolay Kolay Sıkılmazsınız

8
sedat

gerçekten süper bir film aksiyon dolu emeğiniz için çok teşekkür ederim.........mükemmelllllllllllllll

7
Talat BİRBİÇER

Bu kadar duayeni bir araya toplayabilmeleri bile IMDB de 8 eder. Son derece keyifli bir film.3'üncüsünü çekip de bizim Polat Alemdarı ya da Behlülü çağırmazlarsa ayıp ederler :) İyi seyirler...

23
Burak Mert

Adamsın Admin

6
burak

Adamın Dibisin

2