Şu an site de 24 kategori de bulunan 5,345 film 2,176,134,870 kez izlenmiş ve 185,713 kez yorumlanmıştır.
Kaptan Phillips - Captain Phillips
Puanla :
9.0/10 7.066

  
   Tom Hanks      Catherine Keener  Corey Johnson
Kaptan Richard Phillips'in GERÇEK HIKAYESI. 2009 Yılında Amerikan Bayraklı Maersk Alabama isimli geminin Somali Korsanları tarafından saldırısı. 200 yıl içinde Korsan saldırısına ugrayan ilk Amerikan kargo gemisi nefes kesici sahneleri ile zevkle seyredeceksiniz.

Gerçek 720p HD görüntü ve Türkçe Dublaj Herzamanki gibi Nette ilklerin tek adresi... Siz değerli fullhdfilmizle ailesi için..

Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
- Kuralları bilmiyorsanız lütfen yorum yazmadan önce kuralları okuyunuz.
- E-mail adresiniz gizli tutulur.
Film Hakkındaki Yorumlar
10 numara

Tom Hanks 10 numara. Meğer bu Amerikan ordusu ne beceriksizmiş. 2 fırkateyn, 1 uçak gemisi ile dört tane çapulcunun üstesinden 2 gün uğraşıp sonra taa Virginia'dan minimum 12 saat uçtuktan sonra gelen gelen 5 tane Navy Seal ile anca gelebildiler.Klasik Amerikan propogandası yersen. Uçak gemimiz yok ama bizden 3 sat komandosu oraya gitseydi bu operasyon en fazla 2 saate halledilirdi

41
speranza

Aldığı puanı hakeden bir film.nede olsa gerçek hayattan uyarlandı.admin e teşekkurler

17
emre

Bugune kadar ızledıgım en guzel fılımlerın arasında super otesı

47
memoo

Harika be

192
serkaan

Daha iyisi olamazdı.

84
realist35

Başından sonuna kadar bir solukta izlenen mükemmel bir film. şahane bir final. süper oyunculuk. mutlaka izleyin.

84
Cengaver

Cok iyi film

41
marlon

Çok etkileyici bir film. Harika

22
metin

Çok güzel bir film her anında sıkılmadan izleyebilirsiniz,teşekkürler admin..

12
muko06

Filmi sonuna kadar sıkılmadan izleyebilirsiniz şahane bir film...

16
Cengaver

Mükemmel film.tom hanks 10 numara

16
sefayde

Harika bir flim sıkılmadan izleyebilirsiniz

2
Kpt Fatih

Bir gemi kaptanı olarak ufak tefek yanlışlıklar dişinda gercekten izlenesi biflim oldugunu duşünuyorum. Tom hanks superoynamıs.Site yönetiminede ayrıca tesekkurler

-77
Kpt Memo

Gerçekten muhteşem bir film herşey için çok teşekkürler.

0
kerim

Harika bir film süper

1
film_manyagi

Film süper izleyin

5
erayca500

Öyle aman aman bir film değil di ama yine de izlenebilir
10/5

-312
AsDasFas123

Cok iyi bi fılm ya

13
aslı

Çok güzeldi

1
Mvlt

Müthiş film yaklaşık 1 senedir bu siteden film izliyorum müthiş bir site emeğe saygı.. ama ilk defa bu filmi izlerken çok sorun yaşadım 4. partta donmalar oluyo ilgilernirseniz sevinirim ki, ilgileneceğinizden de eminim..

-9
Zeki

Tek kelime ile harika!! Tom Hanks'ın oyunculuğu karşısında şapka çıkarıyorum. Ayrıca Somali'li korsanları oynayan çocukların performansını izlerken bunun bir film ve onlarında sadece oyuncu olduklarını unutuyorsunuz.. Bravo...

27
ilker

Herşeyden önce filmin gercek bir olay oldugunu unutmayın ve abd nin yurttaşı icin neler yaptıgını ona göre degerlendirin biz esir askerlerimizi bile operasyonlarla alımıyoruz adam ucak gemisi yolluyor

37
mali

Çok güzel bir filmdi.gerçek hikaye olması daha da özel kılıyor.tom hanks varsa bir filmde söyleyecek çok da birşey yok. admin e teşekkürler. bu arada somalilileri bu hale getiren başta amerika olmak üzere diğer ülkelere de lanetlerimi sunuyorum.

8
Ayko

Admin bu filmin 3. Karesi niye açılmıyor.

-47
filimkolık

İnanılmazdı harıka

-8
aparatik

Güzel bir amerikan propagandası

22
ziya

Super bir film..her ani gerilim dolu...

0
Jonny Depp

Süper bi filmdi soluksuz izledim emeği geçen herkese büyük teşekkürler

0
huseyin

Tom hanks herzaman ki gibi super, ama verilen mesaj gene amarika hero bir adamimiz icin uc tane savas gemisi ile geliriz ona gore haaa

18
Baris

Adamlar isini öyle iyi yapiyorki beni bile aglattilar filmin sonunda.. iste böyle böyle müslüman düsmanligi kaziliyor kafalara..!

3
tt

Film değil gerçekten yaşanmış bir olay bunun belgeselinide izlemiştim yenilerde olmuş bir olay aynen göstermişler amerikanın bir vatandaşına verdiği değeri görün büyük ülke öyle olmak israile sivil gemi gönderip rezil olmakla olmuyor adamlar senin gemine uluslararası suda saldırdı buda alayınıza kapak olsun herif uçak gemisi yollamış seninkide özür bekliyor hala hehehe

25
captain

Çok basarılı tebrikler...

2
Asi1melek

Bir film ancak bu kadar etkileyici olabilirdi Admine teşekkürler

-1
onur1921

Gerçekten farklı güzel bir aksiyon filmi beğendim açıkçası çok iyiydi kesinlikle izleyiniz

-1
grey

Filmin ilk 20 dakikasını izeyin , gerisi gelir , süper bir film ...

2
BArOBN

Amanus ayağında çarık bile olmayan milletten ancak sen korkar ve vatandasını korursun hemde uçak gemisi ile ...!

-6
italyano

Somalide gerçek bir olaydan esinlenilerek yapılmış bir film güzel ve sıkmadan izlettiriyor. Fakat bütünlüğüne bakıldığında klasik Amerikan film hikayesi önce kaale almayıp sonra bir orduyu yığıyorlar olay için

-6
osman ali

Rezalet bir film..

-37
Selçuk

Çok başarılı Tom hanks filmlerinden birine Tekrar tekrar şahit olduk. Teşekkür ederim .

-7
solak

İyi film .teşekkürler..

2
sanç

Çok saçma bir film zaman kaybı tek kelimeyle..

-77
mekki

Tom hanks varsa İZLENİR. mükemmel, SÜRÜKLEYİCİ, HEYECANLI bir FİLM.

-4
s

Amerika bu kadar iyi bir devlet değil.

-3
geceyarısı

Süperrr izleyin

-1
Orhan

Bütün büyük gemilerinizle bizim sularımıza geliyor balıklarımızı bitiriyorsunuz sonrada bütün Dünya bize yardım yapmak istiyor..

27
badboyruhi

Çok iyi ve heyecanlı bir film.. zaten thom hanks varsa herzaman izlemeye değerdir...

-6
govani..

İ think everything was perfect..

-18
seref

Harika herkeze tavsiye ederim

-9
Byts

Arkadaş soluksuz izledim filmi..Gerilimi müthiş yüksek..Sonunda benide ağlattı be..harika film.izlemeyen çok şey kaçırmış olur.

-3
gzdeglc

2009 yılımda Somalide eşi korsanlar tarafından kaçırılan biri olarak filmi izlemek biraz ağır geldi. bunlar yaşanıyor ve gerçek Allah gemilerde çalışan bütün herkese selamet versin...

9
tom

Tom Hanks mükemmel bir film. Kesinlikle zaman kaybı değil

-6
gkn

Emeği geçen herkese teşekkürler.Baştan sona sürükleyici güzel bir film.Sitenin devamlılığı için reklamları es geçmeyiniz !

-5
murat isvec

Harika bi film

-4
erdem.ch

Son zamanlarda izledigim en iyi filmlerden biri diyebilirim tom hanks in kötü filmini hic görmedim zaten . bu tamamen gercek hayattan alinmis bi hikaye bunlar yasaniyor malesef. emege saygi tsk ler admin paylasim icin ..

-5
HAGA

Admin ellerine sağlık, film on numara beş yıldız

-4
pilotmale

Kesinlikle vakit kaybı değil.Harika

-8
mer

İzlemeye değer güzel bir film iyi seyirler ...

-2
ozzy

Harika bir flim çıkarmışlar ekip çalışması budur emeğe saygı için bakılır sırf

-3
ibrahim

Çok güzel ve sürükleyici bir film izlemenizi tavsiye ederim

-3
samkam

Arkadaş, bu sitede bi film için de kötü yorum olsaya,, mubarek hepsi mukemmel filmler... inanasım gelmiyoo bu butun filmler her kesime hitap ediyo ve herkeste mukemmel demiş. hiç mi begenmeyen olmazzz yaaa

-3
zuvan

Tek kelimeyle harika izlenmeye değer

21
violetdeniz

Filmler başarısızsa bu senin suçun değil sevgili yönetici..madem bizim yorumlarımız sizin siteniz ve filmi izliycekler için önemli; ozaman olumsuz yorumları da yayınlamalısın...benim olumsuz yorumlarım yayınlanmamış...emeğinize ve sitenize diycek lafım yok ama bu konuya özen gösterebilirsin...kocaman sevgiler

42
MasterX

Muhteşem. teşekkürler admin. " All is Lost" filminide bu kalitede yayınlayabilirseniz süper olur.

-6
bilal

Gerçekten çok etkileyici bir film. tek bir vatandaşının hayatı için yer yerinden oynatılıyor böyle gelişmiş ülkelerde. bizimde hayatlarımız bu kadar değerli olsaydı keşke..

-1
Yunus

Belli ki yaşanmış olan olayı bir hayli süsleyip abartmışlar ama film harika olmuş.

-1
esra

Çok çok güzel ve gerçekçi bir film,soluksuz izledim..teşekkürler..

-3
Ömer

Güzel film

-5
tuna

Gerçek yaşanmış bir olaydan esinlenerek yapılmış,harika bi film...Ayrıca bu kadar kaliteli görüntüyle yayınladığınız için,keyifle izledim..Siteniz harika,tebrikler ve başarılar dilerim..

-3
ASLANBEY

İzlenmeye değer tesekurller admın

-1
erdemyabanabat

Mükkemel di, Site yönetime teşekkürler.

-2
tornado

Film fena değil. izlenilebilir.

-4
Mustafa

Sayın admin filimi ipadden izleyenleride göz önünde bulundurarak uygun formatta ekleyebilirseniz biz tablet kullanılacaklarında sevindirmiş olursunuz

-2
hasan55

Bu site sayesinde sinemanın yolunu unuttum çok tşklr

-1
jayjay

Müthiş bi film Tom hanks Harikasın! Kesinlikle izleyin.

9
mehmet

Vay bee iste tasidigin kimliktekine verilen deger amman kralin kulagina gitmesin,PADISAHIM cok YASA..film izlenir

2
emsistem

ANONIYMOOUS, bıraz kıtap OKU,DUNAYADAN haberın OLSUN... fazla amerıkan fılım ızleye ızleye kor OLMUSSUN.. sankı amerıkaya gıttın de bos bos KONUS..FILIM BU? gercek degıl anladın MI? yat kalk memleketımıze dua ET...

-25
emsistem

Bazı yorumlara ŞAŞIYORUM, amerıkan polıtık fılmlerınden BIRI,AMERIKAYA gıttınızde nasıl deger verdıklerını BILIYORSUNUZ? SAÇMALAMAYIN.. memeleketımızı de kotulemekten VAZGECIN. amerıkadakı polıslerın ne yaptıkları ORTADA, bızımkılere dua EDELIM... Milyonlarca amerikalı evsiz AÇLIKTAN ölüyor... Herkes silahlı, POlisler istediğini anında indiri amerikada... NEDEN BAHSEDIYORSUNUZ..BOYLE BEYINYIKARLAR...HEP AMERIKA SUPER.BASARIR:ONLARDAN BUYU YOK.. HA HA HA... bu tur fılmer sırf POLITIKA..AMERIKA en BUYUK,MUZAKERE etmez POLITIKASI. fılımde super değil o kadar.NERESI super ??

17
cancan

Mükemmel,harika..Admin adamın perde betonusun.

-3
Furkan

Daha filmi izlemedim ama yönetmene ve oyuncu kadrosuna bakınca ve aynı zamanda ımdb puanına izlenir

-3
raxijaa

Harika biirr filmdi !

9
beşikt&aşk

İzlenir...fena değil,yaşanmış bir olaydan alınması iyi olmasında büyük etken.

9
çevik

On numara film,
site gibi

1
grçklr acı

Gene amerikalılar süper diğer insanlar saf çok banal bi filimdi fuzuli zaman kaybı bence :P

-25
İbrahim

Şuana kadar izlediğim en iyi filmlerden birtanesi.Filmin tarzı çokta ilgilendiğim bir tarz olmamasına rağmen sadece ımdb den 8.1 puan aldı dıye ızlemeye basladım fakat suankı dusuncem ızledıgım başyapıtlardan bırısı hangi tarzda film severseniz sevin bu filmi izleyin...

5
Mert

Yha i pad dan bu film acilmiyo hata veriyo lutfen ilgilenirseniz bu arada super otesi bir site

-5
ofluyasin

Admin artık iyi fliminede mj yazmıyorum.gördümki olumlu mjları yayınlamaktan başka birşey yaptığınız yok.yorum olumsuz olunca flim izlensin diye yayınlamadığınıza bir çok kez şahit oldum yorumlarımı.tavsiyem objektif olun bizde bu flimdeki gibi emeğinize saygı duyalım

0
sunny

Tek kelimeyle muhteşem.adamlar vatandaşını nasıl koruyor. admin sana ne desem bilemedim teşekkürler süpersin

9
saglikci

Teşekkürler. Sayenizde güzel izliyoruz.

-2
Thilar

Arkadaş herşeyi anladım da filmin içeriğini neden anlatırsınız onu anlamam neyin kafası ya

-3
ali coşkun

Vay be ne film di harika

-1
roza

Film gerçek bir hikayeden uyarlanmış. Öyle olduğu içinde Rambovarilik beklemeyin. Buna rağmen tempo hiç düşmüyor. Bizde dahil bir çok ülke, Aden Körfezi ve Somali açıklarında donanmalarını seyir halinde tutuyorlar. Korsanlık kalmadı gibi. Yine de aklımın almadığı bir şey var. Eline silah alan 3-5 kişi, ıskarta teknelerle, kale gibi gemileri nesıl kaçırıyorlar.

0
d1dtaw

Öncelikle admin'e hızlı yayınlarından dolayı teşekkür ederim sabırsızlıkla bekliyordum bu filmi ve bir film kolik olarak bu filmi herkeze şiddetle tavsiye ederim çok güzel ve sürükleyici bir film Tom Hanks te ayrı bir hava katmış, yaşanmış ve gerçek hayattan bir alıntı şimdiden iyi sehirlerdilerim.

-1
efe031

Emeginiz için tşkler altyazı sarı renk olsaydı daha guzeldi ama herşey genede mükemmel.filmde tom hanks e yakışan sürükleyici bir film

-1
fbx

Sayenizde harkulade filimler

1
kadirrrr

Müthiş bir film çok teşekkürler...

1
WaINakH

İpad da izleyemiyorum. Bazı filmler açılıyor ama bir çoğu açılmıyor... Umarım ileride hepsi uyumlu hale gelir

-2
ahmet

Güzel film bunun amerikası yada başka ülkesi yok adamlar heryerde aynı tavrı gösteriyorlar maalesef müslüman ve geri kalmış ülkelerin biz neden bukadar geriyiz neden insanımıza bu önemi vermiyoruz diye düşünmesi lazım. adı müslümanlık ama yaşayış tam bir safsata...

-2
seko

Bu sıtedekı hıc bır flım kacırmıyorum tesekkurler fılım cook guzeldı

-1
SANNSAR

Film güzel oyunculuklar harika .

-1
ahmet

Ya arkadaş bilerekmi yaptınız infaz dedi adam ekran dondu halada filmin devamı başlamadı yuhh size ya valla

-1
eyse

Tek kelime ile harika

-1
elvin

Allah korusun!

-2
ksomeren

Film başarılı ama tabii ki her zamanki gibi ABD propagandası yapılmakta. Zaten Tom Hanks in oyunculuğu tartışılmaz

-1
onur

İzlenmesi gereken bir film tom hanks yine döktürmüş

-1
VeSaire

Güzel bir senaryo ve oyunculuğunu anlatmaya gerek dahi olmayan Tom Hanks. İzlemenizi tavsiye ederim...

0
earthen

İZlemesi kesinlikle keyifli ve heycan verici , Herkse iyi seyirler . Keyfini çıkarın

0
jale

Psikolojim bozuldu, 3-5 uyuz neler yapti. guzel filmdi

1
kkorayy

İnanılmaz bir oyunculuk helal olsun Tom Hanks'a...

0
ilkin

Tek kelimeyle film çok sürükleyiciydi. Tom Hanks harikaydı. Siyahi adamlar harika rol yaptı. Amerikanın propogandası da yapıldı, Somalililerin çaresizliyi de gözler önüne serildi. İzleyin.

0
sakded

Berbat bir film

2
Princess

Film çok iyi. tom hank çok iyi oynamış. gercekten basarılı. izlenir..

1
beşikt&aşk

Hay ben sizin...amerikan hayranlığınızın içine...neyse,büyük ihtimal çoğunuz ergensiniz zaten o yüzden size bişey diyemiyorum.Neymiş adamların insan hayatına verdiği önemmiş o..çocuğu amerika için sadece menfaatler vardır.insan hayatının bi önemi yoktur.nerden mi biliyorum?tabi ya zaten onlar için ırak'da,afganistan'da,vietnam'da ve dünyanın daha birçok yerinde katlettikleri milyonlarca sivil insan değildi değil mi?.film ucuz bi amerikan propagandasında başka bişey değil.bakın bizim donanmamız ne kadar güçlü bakın işte biz bi kaptanımız için neler yapıyoruz...peeehhh

0
recep

Bir rol ancak bu kadar güzeol oynanır. Süper teşekürler.

0
karamsar

Çok güzel bir film abi ya helal olsun bu film yapımcısına ve yönetmene !! izlenmesi gereken bir film kesinlikle izleyin

-1
EmberMOON

Hayatımda ilk defa bir filme yorum yapıyorum. Bence Tom Hanks'in en iyi filmi olmaya aday. Film dediğin böyle olur... Teşekkürler fullhdfilmizle yöneticileri.

-1
oekn

Bu adamın oynadığı hiçbir film kötü olmaz mı? ya kesinlikle izleyin bu filmi müthüş tom hanks oyunculuğu 8.5/10 veriyorum ...

3
dipçik

Filmden pek bişey beklemeyin ama oyunculuksa aradığınız tom hanks'i izlemeye devam edin.

-2
isomania

Şunu söylemeliyim hollywood bu işi çok çok iyi yapıyor film çok etkileyici idi,kesinlikle izlenmeli,duygu çok güzel yansıtılmış.Tom Hanks müthiş bi oyuncu...

-1
lonicera

Ben böle oyunculuk görmedim harika bir film

-1
olgunvedat

Tom hanks bu film izlenir

-1
eca19

Mutheşem oyunculuk

-1
Görkem

İlk defa online film sitelerinde yorumda bulunacağım. IMDB puanını görünce inanmadım ve IMDB.com'dan kontrol ettim. Son zamanlarda izlediğim iyi aksiyon filmlerinden bir tanesi. Paylaşım için teşekkürler...

-1
Santi

Süper bir filmdi , son sahnede bir harikaydı.Oyunculuk budur işte...

-1
Tom Hanks

Tom Hanks muhteşem oyunculuğunu bir kez daha göstermiş oldu..Bir filmde Tom Hanks gibi usta bir oyuncu varsa gözü kapalı izlenir.. ve site yönetimine bu filmi izleme şansı sundukları için teşekkürler.

-1
artur mimar

Admın supersın bende bu fılmı şimdi izlıycem tafsıye ederımm.

-2
HannCeR

Film güzel arkadaşlar izleyin.. ADMiN int. bağlantısı kesilip geri geldiğinde kaldığımız yerden devam edemiyoruz en baştan başlıyor video. bu duruma bir çözüm bulabilirsen sevinirim. (VK playerda istediğimiz yerden oynatabiliyorduk videoları)

-1
faruk

Harika film teşekkürler admin

-1
gasaray

Mükemmel bir film ,,,izlemeyen çok şey kaçırır !

0
ömer11

Muhteşem.keşke hiç bitmese dedim..

0
erkansha

Muhteşem bir film emeğinize sağlık

-1
adanademirspor

Bu site kapatilirsa turkiye filmsiz kalir :))

76
Emre Krts

Film 10 numaraydı kesinlikle izleyin . Altyazıda bir kaç yerde kayma olmuş o kadarda olsun teşekkür ederim

27
Konovalov

Çok iyi film. Tom Hanks başta olmak üzere oyunculuklar süper. Gerçek hayatta yaşanmış etkileyici bir hikaye. Kesinlikle izlenmeli. 8/10

26
nur

Süperdi.insan hayatına verdıklerı deger müthiş.birebir filmin içinde hissediyosun kendini.cok etkileyiciydi.kıymetli Admine şükranlarımı sunarım.

9
hüseyin

Gerçekten izlenmeye değer bi film arkadaşlar..Tavsiye ederim

7
anonymous

Tom hanks bütün hünerlerini sergilemiş bu filmde . bu oyunculukla ödül almaması imkansız. ve en önemlisi bir ülkenin insanına nasıl değer verdiğini gördük.bizim ülkemizde polis vatandaşı döver hatta vurur. adamlar vatandaşlarını kurtarmak için neler yapıyor.işte o yüzden onlar amerika o yüzden dünyayı yöneten güçler.her insanın sadece yasalar önünde korunmadığı bir ülke.bizde yasalar bile artık korumuyor.fullhddfilmizle ailesine teşekkürler emeğinize kolunuza sağlık

19
genel izleyici

Tom hanks ve yine mükemmel bir oyunculuk süper bir film... teşekkürler admin..

4
baris39

Mükemmel bir film.gerçekte olan olayları nerdeyse bire bir anlatmış. admin bu arada bu 3. yorumum inşallah bu yayınlanır:)ellerine sağlık tekrar.bize bu izleme imkanını verdiğin için:)

2
tehoo

Güzel film parayı harcayınca ve oyuncuda güzel olunca gercekten basyapıt kendini belli ediyor

4
gnckrtl

Site ye denecek laf yok harikulade . ama film biraz daha gerçekçi olsa idi iyiydi .

-13
engover

Harika,tom hanks acayip bi adamsın.eyvallah admin

4
ergün

Gerçekten harika bir film emeği geçen herkeze tşkler

2
altgazi olmuş :)

Film on numara altyazi iyi hazirlanmamis ama gene de anlasilir

-2
keyser soze

Bu kardeşin oynadığı kötü bir söyleyebilirmisiniz ?

-2
keyser soze

Tom Hanks...

-1
benti44

Son zamanlarda izlediğim en güzel film...

-1
sifo

Site de film de mükemmel ellerinize sağlık

-1
aslan

Yorumlara bakiyorumda filmde verilen mesaji kimse anlamamis. her zaman ki amerikan guc gosterisi. biz geliriz ve istedigimizi aliriz. yabancilara verilen buyuk bir gozdagi. bilinc altina islemeyi gercekten cok iyi biliyorlar

6
murat

Çok teşekkür ederim admin ellerine sağlık herkes izlesin yoruma gerek yok muhtesem

1
nederlander

10 uzerinden 9, abdnin bir vatandasini sag kurtarmak icin neler yaptigini anlatan bi film. ne kdr abd propagandasi olsada yigidi oldur hakkini yeme, film harika

7
bytias

Bu adamın oyunculugu yeter. izlenmeye degerr kesinlikle

-1
delidolu

Film o kadar güzelki altyazı hiç belli olmuyor emeği geçenlere teşekkür ediyorum.8.1 deil 10 bile az bu filme. şiddetle tavsiye ediyorum.

11
baha

Tom amcam bu fliminde hakkını vermiş.iyi çekim kaliteli altyazı tebrikler.

16
ugur sarı

Harıka bır flım bır ulkenın ınsanlarına ne kadar değer verdıgını açıkça gösteren bır flım..Söylenecek o kadar cok sey var kı

11
Rükan

Bir başyapıt deyil ama, gerçekten sürükleyici bir film.

6
ebrarkara

Film çok güzeldi, iyi bir macera filmi. Aksiyon yok. Alt yazı berbat ötesi. çoğu yerde önceden geliyor ve bir çok konuşma yazılmamış. Site süper. Teşekkürler.

-13
semir

Çarpıcı ve soluk kesici. Hanks yeni hayat filminden sonra yine muazzam bir yapıma imza atmış, kanım dondu...

0
erolbey

Muhteşem bir film ! Olmaz böyle heyecan. Teşekkürler

1
ege

Film gerçekten çok güzel. şiddetle tavsiye ederim

0
Ali

Tom Hanks oyunculuğun sınırlarını zorlamış bu filmde helal olsun...

-1
violetdeniz

Mükemmel bir performans..harika bir oyunculuk..kesinlikle izlenmeli...

8
cass

8.1 i fazlasıyla hakediyo hatta az bile vermişler

15
memo68

Guzeldi ellerine saglik

8
MrPers

Tom Hanks ın filmlerine kesinlikle laf yok :) Fakat alt yazı çevirmeninize var lütfen daha dikkatli çeviriniz

8
mmert2003

Harika bir site...bence nette ki en iyi film izleme sitesi.. filmi bekliyordum ve inanılmaz hızlı geldi

7
filmcibaşı

Senaryo mükemmel değil - gerçek : )

8
FilmOburu

Sitedeki en iyi filmlerden biri, tereddutsuz izleyin... pazar keyfi icin tesekkurler admin :-) sende 10 numarasin

8
yaltokas36

Puanını hakeden güzel film...

5
Emre

Gerçekten izlenilebilir bir film tavsiye ederim.

4
Ali

Admin eline sağlık falan diyodum eskiden. ŞİmDİ adamın Dİbİsİn EliN ÖPüLüRr.

5
Alpaslan

Arkadaşlar gerçektende izlenebilir filmler arasında kusursuz oyunculuk

0
kuzey

Senoryo mükemmel.Tom hanks mükemmel.seslendirme mükemmel.görüntü mükemmel.film mükemmel.daha ne denir bilmiyorum.Pazar günü iyiki bu filmi izlemişim.herşey için teşekkürler

0
akrep

Ellerinize emeğinize sağlık

4
maverick

İzlemeye değer bir film

4
emrah

Oyunculuk ve gerçekçilik açısından çok güzel film

0
Erkan

Güzel bir gerçek hikaye. Teşekkürler admin.

0
eskala

Mükemmel bir film zamnınız boşa gitmez

0
eskala

Mükemmel

0
egypt0s

Muhteşem film ama alt yazı zayıf olmuş çoğu yerde alt yazı yok :)

0
mehmett018234

İdda ederim süper bir filimdi.

1
mungoli

Filim mühteşemdi gene farkını gösterdi tom hanks ... Adamlar film işini iyi biliyor bizim türkler 50 sene geriden takip ediyor..

-2
burak

Bu Film izlemeyen çok şey kaçırır admin harikasin Başarıların Devamını dilerim bizlerle beraber siz ve ekibinize çok tşk ederim..!!

-2
Emin

Tom Hanks var abi. Adam oynuyor ya.

20
powerm

Mükemmel bir film

12
royal kyr

Muhteşem bir film baştan sona harika olmuş şiddetle tavsiye edilir herkese tsk

10
SanctiFieqS

Bence 2013'ün en iyi filmi muhteşem.

11
gokhan16

Tom hanks farkı,güzel bir film

15
Erdem

Teşekkürler Admin ! Bu sitenin farkı bu :) Film çok güzel tavsiye ederim herkese :)

20
captain 41

Gerçekten çok başarılısınız daha sinemada yeni giren fılımlerı yayınlıyorsunuz tebrık ederim ellerinize saglık

34
Gökhan

Moruk bune hız ya :D

-1
GozGoz Avrupa

Emeginize saglik gercekten tebrikler.fragmanlari izlemistim bu filmi bekliyordum.tesekkurler

1
kerim

Süpersin admın

2
DevrimcpT

Çok Teşekkür ederim :) uzun zamandır bekliyorduk Şimdi keyifle izleyeceğim

0
engin

Ellerinize sağlık admin süpersiniz

4
SecondSight

Çok uzun zamandır eklenen filmleri aynı gün veya ertesi gün izliyorum çok mükemmel çalışıyorsunuz emeğinize sağlık.

41