Şu an site de 24 kategori de bulunan 5,063 film 1,909,977,675 kez izlenmiş ve 131,073 kez yorumlanmıştır.
Puanla :
9.2/10

Hindistan'ın en iyi mühendislik okuluna başlayan öğrencilerin hayatını anlatıyor özet olarak. Sistemin daima yarış üzerine kurulu olduğu, herkesin en iyi olmaya çabaladığı bir okulda sistemi değiştirmeye çalışan bir öğrenci ve onun en yakın 2 arkadaşı. Başlarından geçenler, hayattan aslında ne istedikleri.Ranco karakterinin başrol oynadığı film dram ve komedi türünü en iyi şekilde harmanlayıp bize öğretici bir film olmakta.

Full HD Film hazirlaniyor.
 
  • Partlar
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
- Kuralları bilmiyorsanız lütfen yorum yazmadan önce kuralları okuyunuz.
- E-mail adresiniz gizli tutulur.
Film Hakkındaki Yorumlar
ramo

Söylencek fazla bir söz yok bence harika anlıyana

28
independent

Yok böyle bir film..şiddetle tavsiyedir :))

24
hfhw

Güzeel

16
FilmAvcısı

Eğitim hayatını anlatan harikülade bir film.

9
Yusuf K.

Filmmi izlerken ağladığım gerçeği :(

14
Berkok

Kesinlikle Süper Bir Film.. Tavsiye Ediyorum.. ;)

13
ESRA

Çok güzel bir film 5. kez izledim süper kesinlikle izleyin tavsiye EDERİM

26
erkan

Harikulade ötesi bir film.Hint filmlerinin bu kadar güzel olacağını düşünememiştim.İnsanın kahkahadan güleceği bir çok sahne var :)

86
LoRdwaN

Abi filmi izledikten sonra ufkum genişledi.

24
hasan2201

Hayatımda izlediğim engüzel filimdi içinde ne ararsanız var 10 üzerinden 10 diyorum süperdi kacırmayın admin filimi koyduğunuz için teşekkürler

27
aynur

Filiimde bütün duygular var 10 numara mutlaka izleyin :)

8
Musa

Filmi izledikten sonra yorum yapma ve paylaşma gereği duydum..Tek kelimeyle Harikaydı.

10
ÖMER

Bayıldım gerçekten başyapıt mutlaka izleyin beyler all iz vell :))

8
BySiNyoR

Hem güldüren hem ağlatan bir film aynı zamanda hayat dersi veren bir film kesinlikle izlenmeli şiddetle tavsiye ederim dört dörtlük bir film.

16
Potterhead

Manyak bir film.Sonunu çok güzel yapmışlar.Dublaj olmadığı için ilk bölümleri biraz sıkıcı ve saçma gibi geldi.Fakat sonu çok güzeldi Al İz Vel ;)

-7
idiyot

Mükkemmmel bir film..!

8
dodos

Çok sıkı bir filim

-37
turgut

Bence çok güzel bir filim(:) bi de ol iz ver demesi çok komik

1
bLcK

Mükemmeli yakalamaya ugras o zaman basari ZATEN senı kovalar al iz vel ... süper ya :)

8
Donie Darko

Bu film ayakta alkışlanır, uzun sürede alkışlamaya devam edersiniz.

31
resul

Super bir film bir cok film izledim ve sadece buna yorum yapiyorum mukemmel harika

8
ünili

Herkes tarafından izlenmesi gereken bi film. mutlaka izleyin.

8
alper

Hayata dair ,neyin pesinden kosuyor neleri kaybediyoruz, izleyin 10 puan vereceksiniz

7
Gonyali

Bence izlenmeye değer bir film

10
erkam

Muhteşem abiyaa gülmek garanti su ana kadar izlediğim en güzel filmlerdendi keske türkçe dublajı da olsa :))

6
sercinho

Süper ötesi bir film ilk defa film forumlarına bir film için yorum yazıyorum. çünkü mükemmel bir film

0
fatih

Senelerdir film seyrederim fakat böyle bir film seyretmedim güldürürken ağlatıyor düşündürüyor,senaryo desen 10 numara bence mutlaka izleyin yok böyle bir şey tam ters köşe bir filim.

10
ATOŞ

İnsanın bunu izleyince ders çalışası geliyor o kadar iyi yani :)

7
oziyy

Mutlaka izlemelisiniz. harika bir film

6
Taylan 01

Uzun zamandır sitenizden film izliyorum. bu kadar keyif aldığımı hatırlamıyorum. ellerinize sağlık.

7
ElifAtan

Harikaa ya tek kelimeyle :)

10
ElifAtan

Süperdi gerçekten hem ağladm hem güldümm :) harikaydı başka bi açklması olamaz sanırm (:

6
ahmet

Olağanüstü bir film izlemeyenkalmasın

15
mesut

Neden bu harika filmin türkçe düblajı yok hala anlayamadım .. olsa mükemmel olur dikkatinize :)

10
gizem

Mükemmel ötesi her duyguyu yaşatan bir film kesinlikle izlenmeli

19
murat

Harika bi film mutlaka izleyin gulmek garanti

7
Beytullah

Ağlıyorum lan lanet olsun!Göz yaşlarım durmuyor lanet bu neden bu kadar güzel bir film ulan her sahnesi ağlamalık bi gülüyorum bi ağlıyorum sinirlerim bozuldu ulan yönetmen senin aklını öpim ühü ühü

10
SevgiM Ç.

Şahane şahane bollywoodu sevdıren ılk fılım 8 kere ızledım en az yemın ederım ama keske turkçe dublajınıda yapsalar annemede ızletmek ıstıyorum ama altyazılı fılmler ızleyemeyor..

6
Shucu

Valla filmi izledikden sonra dunyayi feth etmeye karar verdim

6
Selçuk

Bu film i izlemek için gelen bayan erkek herkese sesleniyorum . İnanılmaz Şu yorumları duygusallıkla sevinçle ağlayarak yazıyorum bir hayat anca bu kadar güzel anlatılır . Herkesin izleyip de ders alacağı hayatta sadece yükselmeyi değil insan olacağımızı anlatan harika bir yapıt . Çok teşekkür ediyorum gerçekten emeği geçen tüm insanlara .

9
birbilen

çok güzel bir filmdi bir çok ders çıkarılabilir.kısacası müthiş

7
BySwo

Mükemmelin Üstünde bi Filmdi Çok güzeldi Ya Duygusal Yanlarıyla Eğlenceli Yanlarıyla Süper filmdi 8.2 az bu filmle rahat 9.5 fln alması lazım ki gercekten süper

19
Keyfi

İlham verici... Sindire sindire, keyifle izlenecek bir yapıt.

18
Cmbskn

Son yılların listelerini epey zorlayabilecek türden. Filmin ismine aldanıp kesinlikle es geçmeyin. Harika !!!

15
Norway42

Film muhtesem ayni kina gecesi gibi hem agladik hem oynadik :)

21
İrem

Müthiş bişeydi ya izlemenizi. Kesinlikle tavsiye ederimmm all is velll :))

15
ugur

hint felsefesini çok güzel anlatmışlar sahneye koymuşlar;insanlar tutkularının peşinden gitsinler,doğru ya da yanlış kendi seçimleri kendi hayatları!!! Aamir Khan performans süper filme enerji kattı

12
patara

bugüne kadar yapılmış en iyi film bayıldım konusu okadar gerçekki

7
perhan

Film muhteşem...

23
O'conner

''KOMEDİ'' Dalında izlediğim harikulade filmlerden biriydi sadece komedi değil farklı dallardan da kısımlar vardı. Başrol oyuncusunun gizemi muhteşem Aamir Khan 10 numara performans.Müslüman olmasıda ayrı bir sempati kazandırıyor..

16
Mskr23

Harika bir film gerçekten süper ya kesinlikle seyredin arkadaşlar..

11
cestlavie codeys

Bu filme ilk çıktıgından beri herkes çok güzel bir film diyodu tr dublaj çıkmasını bekledim ve çıkmadı izledim ve pişman olmadım artık benim için bir filmde "Aamir Khan"ın adı geçiyosa imdb'den en az 7.0 alır.

10
piiii

kesinlikle izlenmesi gereken bi film ...

13
m.edip

masal tadında güzel bir film

0
Hiko Can

bu filmi bu zamana kadar izlemediğim için pişmanım :/ mükemmel bir yapıt

5
Rasim

mükemmel ötesi bir film. herkese tavsiye ediyorum

6
fatihli serhat

süper bir film elinize salık puan 10 olması lazımdı

25
ayhan cubuk

Arkadaşlar şiddetle tavsiye ediyorum, inanılmaz güzel bir film keşke iyi bir reklamı olsa bu filmin herkes izlese.. Mükemmel.!

10
ynca

süper ötesi bir film çok güzel aşırı derecede izlemenizi tavsiye ediyorum..

11
ufuk

flim çok güzel süper herkesin izlemesını tavsıye edıyorum burada ailenın cevrenın hocanın öğretmenın yapmıs oldugu salaklıkları örencılerıne taktıkları ısıımlerle mevcuttur akıllı olmak kolay degıl kımse akıllıyıda sevmez herkes ben akıllıyım der o yuzden bu 3 lü salaklarla basa cıkıyor:):)

-3
yuusffff

Ya arkadas bu film neymis be öldüm gülmekten koptum ilk defa bukadar güldüm en sesvdigim 10 filimin arasına girdi

6
ayhan

film süper hele bir anahtar sahnesi var koptum ya

9
Çağdaş

Arkadaşlar mutlaka izlemelisiniz bu filmi izlerken hem ağlayacak hem güleceksiniz mükkemmel bir film zaman kaybetmeden izleyin ve dostlarınıza tavsiye edin!

15
Ahmet

Bu zamana kadar izlediğim en güzel filmler arasında, hem hayat dersi, hem güldürüyor ve filmin bazı kısımlarında da hüzünlendiriyor... Şiddetle tavsiye ediyorum :)

7
ferdi

ben hayatımda böyle muhteşem bir film izlemedim..hem ağladım hem güldüm..resmen baş yapıt..

8
asd

arkadaşlar kesin herkez müzikalleri geçiyodur sakın geçmeyin müzikalleri müzikaller süper :D

7
as

herkez ranço gibi olsa dünyada dert diye bişey kalmaz yemin ediyorum :D

11
aymet

mükemmel bir film.. her yasta ınsanın ızlemesı gereken ve her yasta ınsanın ders cıkaracagı bır yapıt...

7
Yajinn

Harika bir film.

9
zeynep

arkadaşlar şiddetle tavsiye ediyorum.inanılmaz güzel bir film keşke iyi bir reklamı olsa bu filmin.

9
ankasmyrer

10 numara

12
gonca

çok güzel ve zevkli bir film tavsiye edrim izleyin

10
sakine

Saygıyla eğiliyorum... Adamlar yapmış be ... o neydi öyle duygudan duyguya geçtim süperdi bir dahamı izlesem ne :)

12
Onur

Komedi,gençlik ve bazen ağlancak yerler var yani dram bir arada bundan ziyade film bize çok şey anlatıor.

9
ayazz

beklediğimin üstündeydi oldukça güzell benden size tavsiyedir bnce izleyin :)

9
burcu

film iyiki de alt yazılı adamlar işi biliyor da dublaj koymuyorlar.böyle bir filmde dublaj olsa konuşmalar bu kadar komik olmazdı .keşke tüm filmler orjinal kalsa,hep aynı sesleri duyup kolaya kaçmak hiç de keyifli değil

10
Furkan

Bu filme dublaj olmaz... Bozulur o zamn.. Mükemmel bir film tavsiye ederim herkeze...

9
sarin3335

hani derler ya bir filmi defalarca izledim.bende derdim nesıl izlenir bir film defalarca.işte bu film o film.

17
tita

filmi izleyip izlememeyi terettüt ediyordum fakat on numara şuan ne işiniz varsa yarıda bırakın bu filmi izleyin ADMin adamın dibi

6
Fatih Deniz

Gerçekten izlenmeli. Hem ümit verici hem de ders. Çok güzel bir film. İzlenmesi gereken ilk 100 film arasında :)

3
photonman

Bu Filmi izlemeyen gerçekten pişman olur son 10 yılın en iyi filmi

8
koclu

Bu kadar cok iyi yorum alan film görmemistim , ama bu yorumlar bile az bu film icin ya bu harika ya, ruhumla ve düsüncemle bütünlesen bir film, yapanlarin akillarina saglik.

9
karakaya

Ne filmdi yaaa, müthis!!!

9
ayse

İzlenebilecek güzel ve komik bir film. Bazı kişiler beğenmemiş ama beğenilmeyeck bir tarafı olduğunu düşünmüyorum.

10
nazo

şimdiyekadar izledim en mütiş filimler arasında 1 numara:)

10
erkek

:) ;) süper izlenmeli bir film :) ;)

9
Kaanesli

Harika bir filmdi mutlaka izleyin...

19
kerem

harika bir film yemin ediyorum izlerken hem ağladım hem güldüm böyle bir şey olamaz

19
catal27

komedi diye açtım ama konusu daha değişik muhteşem konulu bi filmm komediden daha çok düşündüren bi film tşk ler admin

10
fatih

Hani elit sayilan filmleri izlersinizde baska tanimadiginiz iyi surukleyici ekrana kilitleyen film arasiniz bulamazsiniz arkadaslariniza sorarsiniz yada ne biliyim google'ye yazarsiniz en iyi filmler diye, yani zamanim bosa gitmesin izlemisken iyi bir film izleyim diye iste bu film o aramak istediginiz filmlerin en basinda, imdb puani yuksek ama emin olun bu film 9.9 imdb puanini hakediyo ki o puani alacak bundan baska bir film yok, ya abi bir film, guldurup, dusundurup, duygulandirip, aglatip, ekrana kitleyip, her saniyesinde ne olacak diye ekrana kitleyebilirmi bir insani? ve bunlarin yaninda insanliga insan ogluna o kadar derin ve etkileyici mesajlar veriyorki (arkadaslik, kardeslik, fedakarlik, hayata karsi korkmadan cesurca ve basararak yukselmenin) hikayesi, ben kendime cok kiziyorum bugune kadar bu filmin adini cok duydum ve hep her sitede onume cikti, bir kere olsun tiklayip izlemedigim icin cok pismanim az once izledim bitti ve ise gitmicek olsam bastan tekrar izlicem, ama oda yarin artik gercekten inanilmaz bir filmm kesinlikle tavsiye ederim, sayin admin emeginize saglik elleriniz dert gormesin.

mutlaka izleyin filmi.

29
riya

Alt yazılı filmleri severim ama bu filme bayıldım türkçe dublajını da yapsalar keşke duy sesimi adminn :D bu filmi tekrar türkçe dublajlı izlemek istiyoruz :)

-2
ezgi

mükemmeldi bu filmi beğenmeyenler neyin peşinde acaba

9
sem

Aamir Khan muhteşem bir oyuncu ve yönetmen duyguları ve aklı aynı anda canlı tutmayı biliyor ... izlenmesi bakış açınızı aydınlatacak yapımlardan biri :)

9
fatih özdemir

10 üzerinden 100 veriyorum süper bir film bunu okuyan hemen izlesin daha duruyor musun :)

3
efe

gerçekten izlemeye değer verdiği msjlar çok etkiliyici, sıkılmadan izleyebilirsiniz komedi tadında admin teşekkürler

6
lezzo

emeginize, tesekkürler.izleyebilirsiniz.

0
barcan

çok güzel film herkesin izlemesi gerek ve hayatımda gördüğüm en güzel film sitesi admin eline sağlık

0
kamil

böyle filme diyecek birşey bulamıyorum süper aamır khanın filmleri çok çok güzel oluyor :D

0
163 |

Herkesin izlemesi gereken çok güzel bir film bence. Tavsiye ettiğim bütün arkadaşlarım beğendi Alt yazılı filmleri pek sevmem ama alt yazılı olmasına rağmen defalarca izlediysem türkçe dublajı çekilirse kimbilir kaç defa izlerim

0
ufukdeğirmenci

hayatımda izlediğim en anlamlı filimdi. tawsiye ederim

2
Bu filmi beğendi

Bu film kesinlikle izlenmeli ve ders çıkartılmalı bir film emeği geçen herkes çok bilgili insanlar olmalı admin bu tür filmleri arttırırsan sevinirim :)

3
Beytullah

Allahım o nasıl ibr sondu bu filmi izlediğim için kendimi ne kadar şanslı hissediyorum kesinlikle süper komedi süper hüzün süper şarkı Süepr Son :D feci güldüm bu filmde uzun olabilir ama Kesinlikle izlediğinize değecek hatta gine izleyeceğiniz tipte bir film. Al İz Vel.Al İz Vel.Artık bu kelimeyi heryerde kullanacağım.

2
dogan

arkadaslar hint sinemasının son yıllarda cıkardıgı en guzel filmlerden biri konusu ve kurgusu cok ıyı tasarlanmıs bos zamanlarda izlenebilir diyen arkadasın film gorusuu sorgulamak ısterim

3
daisy

Şiddetle tavsiye edilir. Hint müzikleri. akıılıca espriler ve duygusal anlar hem güldürücü hem düşündürücü.Çok keyifle izledim.

2
anakonda

ben böyle güzel konusu olan bir filmle daha karşılaşmadım muhteşem bir film dolu zamanlarınızı boşaltıp izleyin bence... :D

5
enes

olağanüstü bi filmm çok güzelll

4
orhan cevhen

şuan yorumları okumakla bile zaman geçiriyorsun!! hemen izle kesinlikle çok anlamlı sistemin hatasını ve dostluğun önemini çok iyi yansıtmışlar !!

9
mustafa

tek kelime harika

4
Arsana

Bu Ranço benim hayatımın idolü oldu artık...Müthiş bir film...!!

5
çikoağliyiiiiiiiiii

hayatımda izlediğim en güzel film en güzel film:)

4
tarık

super birfilm

4
harun

Yine bir Aamir Khan filmi yine güzel bir film.Aamir khan varsa izleyeceksin abi basta sıkar gibi olsada vay be süpermis diyecegin filmler yapıyor bu adama hastayım ha. Keşke Aamir Khanın filmlerini türkçe dublaj yapsalarda dahada zevk alsak neden yapmıyorlar anlamıyorum.

2
Yeliz

hayatımda izlediğim en güzel ve en anlamlı filmlerden biri , teşekkürler Aamir Khan , bu mükemmel başyapıtın için :)

3
Hakan

Bir film hem ağlatır hem güldürür hem heyecanlandırır nasıl film anlamadım ki zaten film mükemmel olması için yapılmış :)

4
gdeniz

Hint filmi klasiği ... mükemmel bir yapıt helal olsun hem güldürdü hem ağlattı herkesi heyecana bogduguna eminim ama sonunda mutlu etti ve zafere ulaştırdı .

1
Alperen

Arkdaşlar film çok güzel fakat ben hala ranço nun piya yı nasıl sevidiğini anlayamadım :D

-10
kova

kesinlikle izlenmesi gereken bi film sakına kacirmayin arkadaslar.

2
kaan

mükemmel bir film 3 kere izledim çok beğendim bi 3 kere daha izlerim

1
hakans

harika ötesi ilk 15 dk geçirin sonrası bomba ilk 15 dk sabretmeniz şart ama :) son zamanların en iyisi

1
Muhammed DEMİRDÖĞEN

Bu filmi türkçeye çevirmeyenler utansın Çok etkileyici

1
pelin

hiç bir film için yorum yazmamıştım şimdiye kadar ama bu film gerçekten yorum yazmaya değer çok güzel bir filmdi izlemeye, vakit harcamaya değer

2
AslanAli

İzledigim en iyi hint filmi aslında cok fazla hint filmi izledigim söylenemez ama bu film gercekten izlemeye deger, cok iyiydi be!

3
Hakan

Bunu izledikten sonra diğer filmler çok saçma gelmeye başladı. Şuan izleyecek düzgün bir film bulamıyorum ve sanırım 4. kez tekrar izleyeceğim :)

-1
ercan

film gerçekten muhteşemdi izlerken sevgilimi hatırladım tavsiye ederim

2
papatya

süper süper..3kereizledim

1
hande....

çok güzel bir dizi bayıldım ayrıca çokk komik :D

-14
utay utkulu

filmin 12 part olduğunu görünce tam bir zaman kaybı olduğunu düşündün ama filmi izledikten sonra gülmekten yarıldım çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim emeği geçen herkese teşekkürler tekrar tekrar izleyebilirim :)

0
Furkan

gerçekten güzel bi film..emege saglık..

0
A rajkumar hirani films (Amir khan( hayranı

Herkese izlemesi için şiddetle öneriyorum bir anda bakış açınız deyişebiliyor eğitici ama bir okadarda duygularınıza hakım olamayıp ağlıcagınız bır fılm lutfen herkese onerıp ızlettırın size teşekkür edecekler. Ben bu filmi uykumdan olup gec 3 e 4 e kadar ızledım hemde 2. kez ..

6
zamanı bol

film keşke biraz daha uzun olsaymış mesela 30 part falan.. oturup üç ay boyunca hiç durmadan bunu izleseymişiz..

1
Mertcan

Beyler bu filmde yeri geldi ağladım yeri geldi güldüm dengemi sarsan mükemmel bir film olmuş bence.

5
ceycey

tek kelimeyle mükemmel.

3
buket870

filmin türkçe dublajını soran arkadaşlaradır cevabım. Arkadaşlar filmin dvd si Türkiyede çıkmadığı için türkçe dublajı yok.neden olmadığını sorarsanız bilmiyorum ama kesinlikle olmalıydı.bu zamana kadar çok şey kaçırmışız çünkü.ama orjinal dil herzaman iyidir.

0
crazy

abi bu film müthiş ya hem güldürdü hem ağlattı herkes mutlaka izlesin kesinlikle izlenmesi gereken bir film

8
başak

en az 5 kez izlemişimdir yine izlerim yine izlerim film kaliteli eğlenceli ders verici içinde herşey var süper ötesi bişi yaaa KESİNLİKLE İZLEYİN derim :)

4
ger4cekcdiadam

mukemmel otesi bir film bu seriden soinra Ghajini dye buir film var onu da izlemenizi tavsiye dederm

3
arkeocem

Müthiş bir flm. ilk defa bir film için yorum yazıorum. Dostluk,başarı, hırs,kaygılar,dugusallık bu filmde her şey var . Mutlaka izlenilmeli.

3
omarr1907

Film güzel fulhdfilmizle.com daha güzel kafam güzel :) Herşey tamamda bu film kaç senelık ve hala tr dublajı neden hıç bi sitede yok merak ediyorum bu mesajı yayınlarsan sevınırım admın reyiz ;)

5
Gökhan Yılmaz

Hep düşünürdüm aynı anda hem gülüp hem ağlanabilirmi diye bu filmde 2 sini birden yapabildiğimi farkettim ):)

4
al iz vel ...

filim süper 10 kez izledim Ranço çook tatlı

6
yaksahin84

gayet hoş,yeri geldimi duygusal komik eğlenceli düşündürücü,sadece aradaki hint müziği es geçilebilir mutlaka izleyin emeğe sağlık

3
keskin his

Kesinlikle mükemmel film

2
arang min

woawww ötesi müthiş bir film kaçırmayın izleyin bayıldım keşke daha önce görseymişim dediğim filmlerden biri :D sözle anlatılmaz yaşanır cinsinden bittim ben saati zamanı bırakın bir koltuğa geçip sadece izleyin bbir şey kaybetmezsiniz aksine kazanırsınız ;)

3
GÖKHAN

çok film izledim ama bunun kadar sürükleyici seyir keyfi muhteşem olanını nadir izledim 1,2 haftaya kalmaz tekrar izlerim ben bunu o kadar iyiydi yani :))

2
Kübra

Tam anlamıyla harika bir filmdi. Hintler bu işi gerçekten iyi biliyor. Filmin sitelerde falan posterinin üzerine 5 yıldız falan koymaları gerekior bence. Herkes kesinlikle izlemeli. Kötü yorumlara aldırış etmeyin!

5
fahaj

çoook süper bir film

2
YESMYLORD

Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden.

4
mania

Mükemmel bir film zekice bir komedi filmi uzun zamandır böylesini izlememiştim finali de öyle yakışmış ki helal olsun...

2
ilkay

uzun zamandır bu kadar guzel bir film izlememiştim.. teşekkürler.

1
serdar seymen

çok güzel film çok admin adamsın

2
hahaha

bu filmi izlemediysen çok şey kaybetmişsindir...

4
3îdiot

Gerçekten harika çok farklı herşeyi içinde barındıran film fakat alt yazılı olması insanı baştan üşengeç kılıyor.Belkide bu yüzden film bu kadar izlendi fakat daha fazla izlenilmesi lazım :)

3
Edin

Süper bir film bayıldım kesinlikle şiddetle tavsiye ederim süper film

4
zeynep

sakın izlemeyi erteleme :) aynı hafta içinde en az 3 kez izledim sanırım

6
İhsan

Mükemmel ötesi.Paylaşanın ellerine sağlık çok teşekkürler.Ben böyle bir film izlemiştim.An itibari ile izlediğim en mükemmel film.İyi çalışmalar.

4
başkentli

Hem güldürdü hem ağlattı :)

24
fikret

boş zamanlarda izlenilecek film derler ya hani. dolu bı zamana sahipseniz bile boşaltıp izleyn bu filmi . daha açmadınız mı ?_

247
gercekciadam

cok mukkemmel bir film acayip beqendim ya :)

141
emir

mukkemelden de öte bir film ya.harika ya hiç böyle bir film izlememiştim.süperr ya. ellerine saglık admin

141
şaban bozacı

flim çok iyi bu flimi arkadaşlarınızla izleyinki dostluk flimlerde nasıl oluyomus görün :) hala okuyormusun zaman kaybetme dostum :D

119
Gandal73

Müziklerini beğendim. Hint filmlerini severim. Güzeldi. Ingilizce olsaydı daha iyi olurdu. All is well...:-)

7
Seyirci

Beyler Bayanlar filmin ortasındayım dayanamadım artık yorumu yazıyorum çok saglam bir film hakkını vermem lazım hint sineması slumdog milyonerden sonra çok gelişti bu filmde en güzel göstergesi filmin tamamını izlemediğin halde 10 üzerinden 8 gönül rahatlıgıyla veririm iyi seyirler
Not: Admin adamın dibisin dibi eline sağlık :)

4
fil m kolik

amir khaan sen insan değilsin filmilerin harika sen doğa üstü bi yaratıksın seni çoook seviyorum filmlerin harika ghajini ve bu ve hepsi öldüm yhaa harika film :)

8
barbaros oktia

Tek kelimeyle muhtesem bir film,bir yandan güldürüp diger yandan düsündürüp, aglatabiliyor müthis bir film izlemenizi siddetle tavsiye ederim..

13
serhat

izlediğim en güzel filmlerden bir tanesi.Aslında Hint filmi diye izlemiyecektim ama yorumları okudum,izlemeye değecek sanırım dedim veizledim. 10 numara bir film

5
1Dhastası

Çok manyak bi filim çok güzel herkeze tavsiye ederim :D :) ^_^

5
MURAT

harika bir filmdi.teşekkür ederimm. ana sayfaya koyun reklamını yapın yurdum insanı izlesin..etkileyici bir film..hintli kardeslerimizi tbrk ederim

3
hfisengi

Filme bayıldım resmen..

Hayatımda izlediğim filmlerden en iyi konu bu filmdeydi.

Keşke bizim saçma basit sıradan bayağı ve konusunda hiçbir sey anlatmayan filmlerimizde bu film kalitesinde olmasa da biraz yakınından geçse.

5
smbl

hayatımda izlediğim en mükemmel film

5
Engin

Hayatımda izlediğim en güzel ama en güzel filmdi, şimdiye kadar izlediğim filmler gözümde berbat göründü. Lütfen şu filmi hemen izleyin ve arkadaşlarınızla paylaşın, gerçekten çok ama çok güzel bir film. Yapanın da oynayanın da ellerine sağlık. filmi yüklediğiniz için teşekkür ederim sizlere! Şu filmden sonra hayata bakış açım değişti.

Bilge Rançoddas çok net söylemişti,

Mükemmeli yakalamaya uğraş, o zaman başarı seni zaten kovalar.

6
NeFyuN

çok güzel bir hint filmi filmden ders cıkarmak gerek

4
merve gök

müthiş güzel bir film... ilk defa bir komedi filmini bu kadar zevk alarak izledim herkese tasiye ederim :D :)

4
tPELL

çok iyi bir film

2
dergibi

güldüm, hüzünlendim, düşündüm, keyiflendim...izlemeli ve gençlere, ailelere de izletmeli

4
Siddetle

kesinlikle izlemelisiniz her filme boyle yorum Yapmam hindistan tarzi filmleri pek sevmem ama bu film binlerce amerikan yapimina on basar.. duygusallik komedi hepsi tavan yapmis bu filmde!!!!

8
Mahmut

Mükemmel tek kelimeyle benim gibi yorumları okuyup film izleyen arkadaslarım direk izleyin..

5
fedakar

süper bir film tekrar tekrar izlenir emeği gecenlere teşekkürler

3
memet antepli

arkadaşlar ön yargılı olmayın ve filmi sonuna kadar izleyin mükemmel. şiddetle tavsiye ederim antepli

5
mihri

mükemmel ötesi ağlarken güldüğüm tek film ;)

3
z

hiç bir filde bu kadar yorum görmemiştim. şahaaane bir film. izleyin.

4
merve

yeni izledim ve bayıldım bence izlenmeli

3
yavuz selim

hayatımda izlediğim en iyi film.

5
ergun

süper flim çok keyifli emeği geçen herkesi tebrik ederim...tşkrler..

5
istanbull

arkadaşlarıma katılarak sölüyorumki izlemeyen çok şey kaçırmıştır mutlaka ve mutlaka izleyin sonuna kadar sürükleyici ve olağan üstü bir film fullhdfilmizle ekibine çok tşkler emeğinize sağlık

4
serkan

tek kelimeyle muhteşem hayatımda ilk kez yorum yapıyorum oda bu filme kısmet oldu herkesin izlemesi lazım dolu dolu bir fılm ellerine sağlık

5
batum

gerçekten on numara film emeği geçenlerın yüregine sağlık

4
ay_nr.

ben hayatımda bu kadar mukemmel bir fılm görmedım..! şiddetle tavsiye edıyorumm...

5
misafir

süper ötesi

4
LAROZ

ismine baktığımda ve dışardan bakınca dandık gibi düşündüğümden çok zamandır ızlemediğim bir filmdi can sıkıntısına ızlıyım dedım kısa konuşuyım yuzlerce fılm izlemişliğim vardır ve bu film en ıyı 10 fılmımden ılk 3 e rahat gırer.Bunu ızlediğinzde öğrencıysenız mukkemmel noktalara değinilmiş diyiceksiniz.

6
Hakan

Beni bu kadar etkileyen bir film daha olmadı. Tek kelimeyle mükemmel bir film..

6
ceren

kesinlikle tek kelimeyle mükemmel bu filmi en az 2 kere izlemişimdir.hata sınıftan arkadaşlarıma hatta ve hatta öğretmenime bile söyledim ama onlar beni cidiye bulmuyorlar inşallah bir gün izlerler ama kareena kapoora bayılıyorum:))

7
emredrmn

uzun diye izlemicektim ama her anı keyifli gereksiz uzamamış film

2
emredrmn

filme kötü diyen ÇATUR olmuş demektir :D

8
serkan

değerli dostlarım bu film hayatımda izlediğim en iyi en mükemmel film. Lütfen şunu izleyin ve Rabbinizin size aslında nasıl bir gücü bahşettiğini bir düşünün. Ne kadar güçlüymüşüm.. Sınıf öğretmeni olarak son sözüm AL-İZ-VEL.. Sağlıcakla kalın arkadaşlar.

6
Gurkan

Al iz vel...

5
saltuk

gajini ve benim adım khan filmlerinide tavsiye ederim

6
sinema

süper bir film... başka bır sey soylemeye gerek duymuyorum...

6
aydın K.

bu filme neden oskar verilmemiş mantıklı bir açıklaması olmasa gerek.tüm zamanların en iyi filimlerinden biri. filmde insan hayatınında anlamdar ne ne varsa hepsi var.dostluk arkadaşlık fedakarlık aşk önyargı nefret vs.bollywod da kaliteli filimler çekilebilirmiş.demek ki ülkemiz boşuna anlaşma yapmadı.saygılar insan filmden sonra al iz vel der.

8
paranoia

Bir film insanı hem bu kadar güldürüp hem de bu kadar duygulandırabilir ? Süper.Helal olsun.

7
duke

arkadaşlar inanılmaz gerçekten son zamanlarda izlediğim filmler arasında en iyisi

6
özge

inanılmaz bir filmdi. Çok tavsiye eden oldu hep erteledim en sonunda meraktan izledim iyi ki izlemişim. Beğenmeyenler filmden anlamıyor demektir bence komedi ve dram bir arada en iyi şekilde aktarılmış. Defalarca izleyebilirim.

6
cihan kayhan

süper bir film ne kadar izlesede insan her seferinde ders çıkarıyor TBK.

6
medcezir

harikaydı:)

5
aliiiii

süper bir film

3
araz

vallahi mükemmel

4
boundless

başyapıt bu hintliler film işini çözmüş

6
10numara

arkadaşlar işi gücü bırakın izleyin muhteşem bi filmm heleki sonu :D

5
ReaLByX

Şimdiye kadar hiç bir film için yorum yapmadım. Kesinlikle izlemelisiniz hayatımda izlediğim en iyi filmdi. Mükemmel ötesi 10 puan az bu film için buna emin olun.

7
efe

mükemmel bir film izlenmeli

4
filozof41

muhakkak izlenmesi gereken müthiş bir film. bu filmi bana tavsiye eden arkadaşıma teşekkürler.

7
Ferhat Bey

İlk defa bir filme yorum yapıyorum. Sürükleyici ve güzel konusu olan eğlenceli bir film. Yalnız izleyip filmi heba etmeyin. mutlaka sevdiğiniz birileriyle ve hazırlık yaparak izleyin. Uzun bir sinema deneyimi.

3
ugur489

mmüthişş :)

1
blade

Al iz ver :) güzel :)

6
Özge yny

On numara bir film ;)

6
Çok iyi bir film

Ölmeden Önce herkesin izlemesi gereken bir film, mükemmel

4
Ezgiiii

şu ana kadar izlediğim en iyi filmdii

6
mahoni

bu filmi izledikten sonra amerikan filmlerinin ne kadar boş ve anlamsız olduğunu bizim kültürümüzle hiç uyuşmadığını bir kez daha görmüş oldum kaçırılmaması gereken bir film mutlaka izleyin

8
Nafiyet

Mükemmel ötesi bir film. Böyle harika bir film olduğunu bilseydim daha önceden seyrederdim. 10 üzerinden yıldızlı 10 puan.

7
ella

harika izlenmeli mutlaka

6
azra

çok beğendim. herkesin izlemesini tavsiye ederim.
aamir kahanın çok büyük bir hayranıyım oll izzz vell

11
albuci

bu filme yorum yapılmaz.tebrik edilir Hindistan sineması mükemmel...

8
mehmet uçar

170 dakika boyunca hiç sıkılmadan izledim 10/9

7
al iz velllllll

gerçekten de süper hepiniz haklısınız

5
ben kımım

nıhgtwısh kardesım bu zamana kadar emın ol senın yasadıgın gun kadar fılm ızlemısımdır ve ayrca bu fılmede guzel dıyorum senın komedı anlayısın recep ıvedıkse haklısın bunu begenmemekte cunku bu fılmdekı esprlıer oldukca sevıyelı neyse sonucta burda ıyı bı emek var ınkar etme sus yorum yapmak zorunda hıssetme kendını sevdım senı by

6
ceren su

çok güzel bir filim.mesela gülücüğün ardından üzüntü üzüntünün ardından heycan.bu filim geçmişi ve yaşadıkları günü anlatıyor.ama ne yazık ki bu filim hindistanda çekildiği için türkçesi yok...

8
all ızz vell

bence bunu tüm dünya izlemeli çok güzel bir film her gün 1 kere izliyorum ve rancho'da kendimi buluyorum bir de taare zaamen par isimli bir filmi vardı oda aamir khan(filmdeki ismiyle rancho) oynuyodu ondada kendimi buldum :D tavsiyemdir izlemeden geçme

6
emel

hayatımdaki en muhteşem film

11
gerek yok:D

film 2009 çekimi ama hindistan yapımı olduğu için türkçe dublaj olmaz o yüzden bende çok aramıştım.

5
özlem güngör

bence çok güzel bir film sabah işe geç kalma korkusuna rağmen izledimmmmmmm

10
Hilal khj

Kısaca Aamirkhan işte :D ♥

3
inan körmeçli

çok güzel bir film

4
gamze burçak

süper bi film ya şiddetle oneriom ben

3
tamer

harika film mutlaka izleyin

4
furkan atun

bu film harikaya kesinlikle izlenmeli

8
zafer kart

dünyada her ne yapıyoısanız oişi bırakıp şu filmi seyredin OLLLLL İZZZ VEEEELLLL

14
gökhan

çok güzel izlemeniz lazım bence şiddetle tavsiye ediyorum

9
böşra özgaaa

harika bir filmdi baştan sona sıkılmadan izleyebilceğiniz bir film mutlaka izleyinnnn !!!

6
kidmysterious

müthiş bişeydi...

8
meltem temiz

komedi filmlerinde başarının yaklanamadığını düşünen biri olarak filmi harika buldum izlediğim en güzel komedilerdendi.

10
RECEP ESER

mükemmel birfilm. her öğretmenin izlemesi gerekir

11
ali ihsan kandemir

film harika bu adamın her filmi harika ama bu bir başka MÜKEMMEL .. :) OL İS VEEEEEEEEEEEEEL

10
saadet ocak

o kadar güzel bir filim ki inanılmaz.ayrıca Aamir Khan'ın filimlerine hayranım çok güzel

10
saadet ocak

tek kelimeyle mükemmel olmuş.

10
saadet ocak

tek kelimeyle mükemmel olmuş.çok güzel 1 film

10
şaziye uslu

Müthiş bir filmdi hem güldüren, hem ağlatan. Emeklerine sağlık.

11
derya

gülmekten karnıma ağrılar girdi

11
metin çetin

film tek kelime ile mükümmel her yönüyle harika ,fazla söze gerek yok izle we gör...

11
hasan polat

bence müthis bir filim bence türkcesi olmasın böyle daha iyi orjiney sesi daha güzel "ol iz vel"

21
halil öz

yha hayatimda hiç bu kadar duygulanmadim arkadaş sevigisi ve sözlerime katim bunuda Ol iz wel

13
nil

OL İZ VELLLLLLLLL
HARİKA YAA
MUHTEŞEM
AYRICA RANÇO ÇOK YAKIŞIKLI

11
sedef

bayıldım :) ol ız vel

8
Hasan ali

Yemin ediyorum şimdiye kadar izledğim en iyi filmdi.

11
vural ayhan


ha ha süper film ya xd


7
ckotu

çok başarılıydı..MUTLAKA IZLEYIN !

14
ramazan arıkan

MÜTHİŞ, HARİKA, SÜPERRRR BİR FİLM! mutlaka seyredin. Üniversite eğitim sistemini dahiyane bir şekilde eleştiren hem ağlatıp hem de gözünüz yaşarana kadar kahakaha attıran bir film. hollywood neymiş, bollywood HARİKA!

-2
Ranço :)

Benim izlediğim en mantıklı ve güzel filmdi harikaydı yalan yok Ama Joy ölmeseydi

18
deniz öztürk

tek kelimeyle mükemmel.izledğim en anlamlı en içten en samimi ve en gerçekçi film.Herkesin kesinlikle hayata dair şeyler alabileceği kesin...Beğenmeyenlere inanamıyorum...

15
öznur akın

son zamanlarda izlediğim en güzel fil...katıla katıla gülüp kimi yerinde gözlerimin dolduğu ve de konu itibariyle de mükemmel bir film ya ne denir başka... hımm bide şu denilebilir RANCHOOO

18
afrodisyas

valla kaç defa izledim hatırlamıyorum.hilafsız hayatımda izledigim engüzel film.admin, samimi teşekkürlerimle.

14
gamze benek

Tüm Yorumlar Harika Sadece Olumsuz bir yorum var .Üzerine BenBu Filmi Çok Sevdim Tek Kelimeyle Fev Kaladenin Fevkinde Bir Film...:]]]]

38
Yılmaz Bacaksız

Abi bu nasıl bi filmdir ya yarısında güldüm yarısında ağladım alt üst oldum manyak bişi. bide bu adam 48 yaşında ama görüntüye bak!

19
sizene

gerçekten süperin üzerinde... herkese tavsiye ederim. aamir khan bambaşka bir aktör.

19
misal

tekrar tekrar izlenilcek kalitedeki bi film. bu filmi daha once neden keşfetmemışim diye kendinize kızıcaksınız.. arşivlik film diye düşüyorum. bence hiç tereddütsüz İZLEYİN VE İZLETTİRİNDE...!
((ol iz vel))

27
ayse cet

cok güzel bi film bence oturdum 2 kere izledim :) harikaydı yani tekrar izleyebilirim

18
Ömer akpınar

Süper tek kelimeyle harika

28
ŞEMSETTİN TARIK SÖYLEMEZ

film çok güzel keşke aamir khan görsem ona çok teşşekkür ederim keşke hayatım böyle olsa ol iz vel

28
songül zorlu

süper ötesi bir film ya muhteşem hem güldüm hem ağladım teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

56
Hasan Ergin

Şu komik dansları yok sayarsak çok hoş bir film helal olsun tşk

-124
keremrogue kerem

İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM İZLEDİM FLİMLER ARASINDA 4 4 OLAN TEK FLİM KESİNLİKLE İZLEYİN
ADAMLAR COK BAŞARILI FLİM YAPMIŞLAR

42
huseyin

gercektende uzun zamanduır izledigim en guzel filmlerden biriydi cok hoşuma gitti tebrik ediyorum

34
hilal şimşek

gerçekten çok başarılı çok güzel bir film bayıldımm

32
Sercan

Abi yemin ederim sürekli ağladım yahu,keşke benim hayatımda böyle olsa çevremdeki insanlar amaçsız hepsi serseri bende filmde dünyamı yaşıyorum.Şu Türk ler ne kadar cahil.
Cahil demiyelimde tembel diyelim film gerçekten çok başarılı.




forerti@hotmail.com

-66
metin kayadelen

tartışmasız OL iz VEL...

38
Halil yazıcı

Gerçekten muhteşem bir filmdi ağladm benim ailemi anlatmışlar benım hayatımın aynısı süperdi gerçekten ol iz vel

23
müjda erol

İlk başta çok önyargılı başlamıştık hatta filmi eşim ve kızım seçmişti dalga geçmiştim ama bugüne kadar izlediğim en güzel fillerden birisi. Mutlaka ama mutlaka ailecek izleyin derim. Çok eğlenecek ve aynı zamanda duygulanacaksınız ayrıca bana teşekkür edeceksiniz. :)

48
merve ekin

çok güzel

29
zubi dubi

bayıldıkkkkkizleyin

54
burhan

şimdiye kadabir tanesi kesinlikle izleyinr izledigim en güzel filmlerden

43
albala

ben bukadar anlamlı bu kadar süper bir film görmedim komedi çok yok fakat çok anlamlı duygusal bir film yani mükemmel KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE İZLEYİN PİSMAN OLMAYIN

63
sacit

sevgili nightwish güzel zamanımı ayırıp sana cevap yazıyorum kıymetimi bil.. lütfen arkadaşlar filmi şiddetle tavsiye ediyorum.. nightwish nickli arkadaşın filmin sonunda ki poposunu açan arkaştan farkı olmadığını göreceksiniz...

76
hakan

ölmedn önce izlenmesi gerekn filmlerdn süperrrr '' Ol iz vel ''

82
ayten nese

cook güzel bi filmdi ya hiç sıkılmadm izlerken film dediğin böyle olmalı herkese tavsiye ederm

64
celine selin

hayatımda böle güzel bir film izlemedim bu ne böle dehşet bi flm hiç bitsin istemedim film dediğin insanlara böle güzel mesajlar vermesiii bundan sonra bıkmadan usanmadan bunu izleyebilirim ADMİN çok teşekkürler

80
kara kusak

vay arkadas ne mükemmel bir film bu yav. kesinlikle izleyin ilk defa alt yazili bir filmi bu kadar keyifle izledim. kesinlikle tavsiyelidir ol iz vel

89
gazi

filme berbat diyemem idare ederdi ama yersiz yere uzatmışlar film gerçekten çok uzun

-389
ali

film çok güzel site mükemmel tşk.

70
acun can

superr

70
rami

boyle filimleri yukleyin supermis

72
Ahmet Aydın

Keyifle izledim.tşk. admin.\"ol ız vel\"

80
numan

admin bu film 2009 çekimi değilmi yaa bunun türkçe dublajını hiçbir yerde bulamadım nasıl bulabiliriz yaa inan çok beklediğim ve beğendiğim bir film türkçe dublajı büyük merakla bekliyoruz

81
zafer sav

film güzelde filmin adıyla hiç alakası yok 3 aptal diyo ama aptal değillerki abi bunlar ismi değiştirsinler bence ;)

89
Ol iz vel .....

ınanılmaz guzel bı fılmdı ya muthıssssss vallahı ol ız vel =)))

160
ne farkeder

Bayıldım ! Bu kadar güzel bir filmi mutlaka arşive koymalı.Müzikal yer yer drama komedi herşey bir arada.ve herseyden önemlisi insanın kendisine bazı sorular sormasını sağlıyor.
Kötü yorum yapan arkadas sanırım filmi amerikan filmi olmadığı için beğenmedi ;)

205
hasan özhan

benim en iyiler listeme girmeyi başardı bence mükemmeldi :)

135
cem boyacı

süperdi. emeği geçen herkese teşekkürler

191
tufan TT

harika bir filmdi gercekten cok begendım

217
ahmet güngör

Herkesin izlemesi gereken çok güzel bir film bence. Tavsiye ettiğim bütün arkadaşlarım beğendi Alt yazılı filmleri pek sevmem ama alt yazılı olmasına rağmen defalarca izlediysem türkçe dublajı çekilirse kimbilir kaç defa izlerim

204
NightWish

Hayatımda izlediğim en kötü en berbat komedi filmi Harika diyenler baska bi filmmi izledi acaba bu kadar saçmalık olurmu izlemeyin arkadaşlar

-1055
halil bakan

mükemmel

332
volkan kandırmaz

kesinlikle ve kesinlikle izlenmeli.

419
serkan büyüktatlı

haha bir film harika ya inşallah Türkçe dublajı cekildiğinde koyarsaınız siteye

471